26 Mart 2009 Perşembe

yolluk

Ortaya karışık
Ortası karışık
Kendisiyle barışık
Dünyası kara rüyası ak
Dışına değil içine bak
Duaları hep ak pak
Ederdim de bilmezdim
Bilseydim istemezdim
İsteseydim beklerdim
Kış yaza kavuşuncaya
Ayla güneş barışıncaya
Balık kavağa çıkıncaya
Kadar uyumazdım
Gündüzlerden geçtim
Geceleri seçtim
Canımı dişime
Bedenimi işime
Aklımı ardıma
Yüreğimi bohçama
Katıp çıktım yola
Az gittim uz gittim
Zaman zaman ters gittim
Gide gide vardım
Giderek vardım
Gittikçe buldum
Kayboldum
Bir nefes aldım
Rüyaya daldım
Derken bir kelebek
Kanatları renk renk
Bakarak bohçama
Aşkı sordu bana
Dedim bir sırdır
Hem de yakındır
Rüyada görünmez
Ayıkken doyulmaz
Buldun mu dedi sonra
Bulsam çıkmam bu yola
Çatıda aranmaz deve
Yorganla yakılmaz pire
Bunu bildim mi
Ona erdim mi
Şunu verdim mi
Benden mutlusu yok
Az varken çok
Çok varken az aranmaz
Bu sırra erilmez
Erenler de bilinmez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder