1 Eylül 2010 Çarşamba

Sadece Sana...


Bugün 1 Eylül... Sonbaharın ilk günü...
Hava parçalı bulutlu... Bulutlar parçalandığı için mi hava gri olur hep böyle günlerde? Ben de parçalı bulutluyum, benim içimdekiler de parçalandı bugün.
Özlediğin için mi rüyada görürsün birini yoksa rüyanda gördüğün zaman mı özlediğini anlarsın bilemedim şimdi. Ama ben seni çok özledim. Ölmüş birinin ardından bir nev’i ağıt benimki, farkındayım. Ama gidip toprağını ıslatabileceğim mezarı bile olmayan bir ölü. Hayır, ölen aşk değil, ölen sensin ya da benim, aşk hep baki.
Hani bir şarkı vardı ya “Sigaram gibisin” derdi. Sen de benim sigaram gibisin. Bir kere içine çekip de o yalancı mutluluğu yaşadığında, sonra hep o mutluluğa erebilmek için habire sigara içermiş insan. Ben de bir kere aşık oldum, bir kere mutlu oldum, ondan sonrası hep tiryakilik.
Hiç bitmedi aşkım, aşk bitmezmiş öğrendim.
Sadece sana...(-ysa neden burda?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder